Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Φτιάχνω εύκολα σπιτικό παγωτό - Χωρίς παγωτομηχανή

Εδώ και κάποια χρόνια φτιάχνω το δικό μου παγωτό

εύκολα
γρήγορα
οικονομικά

 

Την συνταγή μου την  έδωσε μια φίλη.
Aν κάπου έχετε εντοπίσει την αρχική της πηγή
παρακαλώ ενημερώστε με για να ενημερώσω με την σειρά μου την ανάρτηση αυτή
 αλλά κυρίως να ευχαριστήσω για την υπέροχη ιδέα!

Τα υλικά που χρειάζονται είναι

1 κουτί σαντιγί Morfat (εγώ χρησιμοποιώ την σαντιγί την φυτική)
1κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 κουτί γάλα εβαπορέ
1 βανίλια

and that's all

Xτυπάτε την σαντυγή μέχρι να γίνει αφάτη και τα ''στέκεται''
ρίχνετε την βανίλια
ρίχνετε σιγά σιγά το ζαχαρούχο ενώ συνεχίζετε το χτύπημα
και στο τέλος ρίχνετε σιγά σιγά και το εβαπορέ.

και το παγωτό κρέμα
είναι έτοιμο!

Το βάζετε στην κατάψυξη
σε περίπου 1-1 1/2 ώρες
το βγάζετε και το ανακατέυετε ελαφρά με ένα κουτάλι
σε άλλες δύο ώρες κάνετε το ίδιο ξανά
(μπορείτε να το κάνετε άλλη μια φορά σε 1 ωρίτσα)
Αυτό γίνετε για να αφρατέψει το παγωτό
και να έχει πιο κρεμώδη υφή όταν το σερβίρετε.
Εγώ προσωπικά, επειδή σχεδον πάντα το φτιάχνω βράδυ, 
το ανακατεύω μόνο μια φορά και γίνετε μια χαρά.

Η γεύση του είναι αυτή της τέλειας κρέμας.
(μην σας φοβίζει η ποσότητα γάλατος που βάζουμε,
 δεν έχει καμία σχέση με ''γαλατίλα'')

Μπορείτε να το σερβίρετε
σκέτο ή
με γλυκό του κουταλιού ή
ή με τριμμένο μπισκότο ή
πασπαλισμένο με φλούδες σοκολάτας ή τρούφα.

Μπορείτε επίσης να το  χρησιμοποιήσετε
ώς βάση για να φτιάξετε ότι γεύση θέλετε.

Οταν αρχίζει να πήζει το παγωτό και το βγάλετε
για το ανακάτεμα
μπορείτε να χωρίσετε σε ξεχωριστά ταπεράκια
κάποια ποσότητα για να δημιουργήσετε και άλλες γεύσεις.

Να σας δώσω μερικές ιδέες?

Γεύσεις που έχω φτιάξει και είναι τέλειες!

Παγωτό μπισκότο
(ρίχνετε τρίμματα μπισκότου-δοκιμάστε το με μπισκότα παπαδοπούλου μέχρι μπισκότα oraio!)

Παγωτό μόκα
Μπορείτε να βάλετε μια μερίδα καφέ espresso ή μια κουταλιά νες-καφε διαλυμένο σε λίγο γάλα.


Παγωτό σοκολάτας
Μπορείτε να λιώσετε σοκολάτα και να την ανακατέψετε με την κρέμα
Η μπορείτε να διαλύσετε ενα-δύο κουταλάκια κακάο σε λίγο γάλα 
και μετά να το προσθέσετε στην κρέμα.

Παγωτό στρατσιατέλλα
Προσθέστε κομματάκια κουβερτούρας ή άλλη σοκολάτας ή τρούφας

Παγωτό με ξηρούς καρπούς
Προσθέστε καβουρντισμένους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας.
Δοκιμάστε να βάλετε τριμμένο αυτό το έτοιμο παστέλι με τους ξηρούς καρπούς.


Παγωτό λεμόνι
Προσθέστε ποτό limoncello
(κατάλαβα ότι το αλκοόλ κάνει το παγωτό πιο κρεμώδη)


Παγωτό φράουλα
Προσθέστε ψιλοκομμένα κομματάκια γλυκού του κουταλιού φράουλας.
Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με οποιοδήποτε γλυκό του κουταλιού.
Το ίδιο γίνετε και με ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα εποχής.


Παγωτό Σάντουιτς
Σε ένα ταπεράκι, παραλληλόγραμμο κατά προτίμηση,
απλωνετε μια στρώση μπισκότα παπαδοπούλου
(με τα γράμματα προς τα κάτω)
μετα ρίχνετε το παγωτό, που είναι ακόμα λίγο ρευστό αλλά να κάθετε, από πάνω.
Και μετά μια ακόμα στρώση μπισκότα παπαδοπούλου 
(με τα γράμματα προς τα πάνω)
και προσέχοντας να  καθίσουν τα μπισκότα ακριβώς από πάνω της πρώτης στρώσης 
με την ίδια στοίχιση - δεν είναι δύσκολο.
Το βάζετε στην κατάψυξη.
Οταν παγώσουν, 
για να τα σερβίρετε θα τα κόψετε στα μεγέθη των μπισκότων.
Κάθε μερίδα-σάντουιτς θα είναι ένα ζεύγος μπισκότων
 (θυμάστε τα μπισκοτολούκουμα? κάπως έτσι)
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μπισκότα 
με επικάλυψη σοκολάτας και να γεμίσετε με κρέμα παγωτού.
Γίνονται τέλεια.


Η αφορμή για την πρώτη φορά που δοκίμασα να φτιάξω γεύσεις,
δόθηκε μέσα από ένα παιχνίδι που έκανα με τον ανιψιό μου (τότε πρέπει να ήταν 7-8 χρονών)
εκείνος μου έδωσε την ιδέα.
Είχαμε πάει Super Market για να πάρουμε τα υλικά να φτιάξουμε παγωτό κρέμα.
Κάθισε λοιπόν κάποια στιγμή μπροστά σε ένα ψυγείο με παγωτά και με ρωτάει
γιατί να φτιάξουμε μόνο κρέμα?
στρατσιατέλα δεν μπορείς?
αχα! καλή ιδέα!
Κοιτούσαμε λοιπόν το ψυγείο με τα παγωτά
και διαλέγαμε τι γεύσεις θα θέλαμε να φτιάξουμε
και σκεφτόμασταν τα υλικά.....
και μετα αγοράσαμε ότι είχαμε σκεφτει
πήγαμε σπίτι και τα φτιάξαμε!
Η χαρά ήταν τόση μεγάλη,
 μεγαλύτερη από αυτή που είχαμε και από όταν τα δοκιμάζαμε.
Αγωνία, αν θα βγούνε νόστιμα
Ικανοποίηση όταν βγήκαν όλα γευστικότατα.
Κάναμε και κριτικές
αυτό θα γινόταν καλύτερο αν....
θα μπορούσαμε να βάλουμε και.....
μμμ εδώ μπήκε πολύ.....
κλπ κλπ
πολύ γέλιο!

Και από τότε έχω, σχεδόν πάντα, παγωτό στην κατάψυξη
και χωνάκια στο ντουλάπι για τα μικρά παιδάκια!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

24 σχόλια:

  1. Τέλεια, θα το δοκιμάσω σίγουρα με πολλές πολλές γεύσεις!!
    Νάσαι καλά, σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ νόστιμο φαίνεται!!! Να΄σαι καλά!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανεύκολο φαίνεται. Θα το δοκιμάσω. Ευχαριστούμε για τη συνταγή!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια συνταγη εβιτα μου!!!!
    κι εσυ να εχεις ενα υπεροχο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι τόσο εύκολο? α πρέπει να το δοκιμάσω!! ωραίες γεύσεις μας προτείνεις!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο Εβιτα!Οντως ειναι πανευκολη συνταγη,εγω την φτιαχνω εδω και τεσσερα χρονια γιατι λατρευουμε οικογενειακως οτιδηποτε με γευση βανιλια.Χρησιμοποιω χωνακια και πολλες φορες φτιαχνω και ενα ταπερ με πτι-μπερ σαν σαντουιτς για τον μικρο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιαμ μιαμ! αυτές είναι και οι δικές μου προτιμήσεις!

      Διαγραφή
  7. Είμαι η αρχική πηγή της συνταγής!!!! Έχω φωτογραφίες πριν 17 χρόνια που σερβίρω τα παγωτά μου στα παιδάκια της αυλής.
    Αυτό που κάνει μαλακό το παγωτό αυτό είναι το ζαχαρούχο. Βάλε κατάψυξη ξύσμα πορτοκαλιού+ζάχαρη και θα το διαπιστώσεις.
    Γίνεται και πιο απλό: 1 εβαπορέ σε 1 φακελάκι σαντιγύ σκόνη (βανίλια ή κακάο) + 1 ζαχαρούχο.
    Ποτά που πάνε είναι Baileys, Tia Maria (λικέρ καφέ), Amaretto.
    Πότε θα φάμε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρέθηκε η δημιουργός!!!!
      Είσαι απίστευτη! Thanks και για τις παραλλαγές! Θα το δοκιμάσω με το Baileys σίγουρα!
      Πότε θα φάμε? Εχω έτοιμη κρέμα και φρέσκο γλυκό του κουταλιού φράουλα! Κερνάω! (έχω και χωνάκια....)

      Διαγραφή
    2. Eτοίμασε μπαλκόνι και έρχομαι!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ αλήθεια το λέω. Τι λες για αύριο απόγευμα? Μπαλκόνι δεν έχω αλλά έχω αυλή.

      Διαγραφή
  8. Μόλις είδα την φωτογραφία άρχισαν να μου τρέχουν τα σάλια .Γι'αυτό μετά διάβασα και την συνταγή και που θα μου παει θα τη δοκιμάσω όπωσδήποτε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να 'σαι καλά βρε κορίτσι μου!! Νομίζω ότι την παραλλαγή με το μπισκότο θα τη δοκιμάσω μόλις επιστρέψω Θεσσαλονίκη!! Ααααα... και σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία!! Θέλω εντυπώσεις! Τι γεύση έφτιαξες?

      Διαγραφή
  11. Δοκιμασα την συνταγη σου, και ειμαι εν αναμονη του αποτελεσματος. Στο ανακατεμα θα ριξω στο ενα μπωλακι τριμμενα μπισκοτα πτι μπερ, και στο αλλο καραμελωμενα κερασια (που θα τα φτιαξω και αυτα). Πιστευω θα νγουν καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωρααιο φαινεται...Αλλα να ρωτησω, γινεται να φτιαξω παγωτο με κρεμα στιγμης? ψαχνω σελιδες αλλα δεν βρισκω =[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα.λέω να φτιάξω αύριο το παγωτάκι. Η βανίλια που λέτε είναι σε σκόνη;αν κάνω κάποια άλλη γεύση θα βάλω βανίλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, το παγωτό αυτό το φτιάχνω πάντα με τον ίδιο τρόπο, επειδή πάντα κρατάω αρκετό άσπρο για γεύση βανίλια, ότι γεύση έχω φτιάξει λοιπόν είχα ρίξει ήδη την βανίλια (και εννοώ αυτήν την σκόνη με άρωμα βανίλια) και αφού το χτυπήσω με το μίξερ μετά το χωρίζω για να φτιάξω κάποια άλλη γεύση. Εαν εσύ τώρα θέλεις να φτιάξεις κάποια άλλη γεύση πιθανόν να μην χρειάζεται, εγώ θα έβαζα πάντως. Ο λόγος που προσθέτουμε την βανίλια είναι μάλλον (δεν είμαι και ειδικός) για να καλύψει την γαλατίλα. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.σκέφτομαι το μισό να το κάνω με καφέ εσπρέσο και το άλλο με λικέρ φράουλα. Τι ποσότητες να βάλω όμως;μπορείς να με βοηθήσεις; (Είμαι σούπερ αρχάρια όπως καταλαβαίνεις). Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή